19 Temmuz 2017 Çarşamba

Geçmiş günlerin dedikodusu.



Haftasonu çalışacağımı öğrendiğimde ben ! Tutmayın atlayacağım :) Gerçekten motivasyonum düşüyor. Dört bir yanım kargaşa, sıkıntı , saçma sapan. 


Güzelliklere dönük yaşamaya koymuşsak kafaya insanlardan uzak düşmek, o yeşilde kaybolmak hakkım. Güneş ışığı , pembeye çalan ortanca.


Gün biterken bize düşen kahve eşliğinde sohbet! Ne olacağız , ne yapacağız ? , Ne kadar sabredeceğiz?,  Her şey güzel olacak dimi ? Olacak. İster inanın ister inanmayın olan ne ise siz olana alışacaksınız . Hayırlısı bu imiş kabullenişine bürüneceksiniz. Her sohbetin sonu başı "hayırlısı". Bizde öyleyiz. Hayırlısı her şeyin der sohbeti bitiririz. Bence herkes aynı.


Kendime çokca sorduğum bir soru var ! Cevabını kendime yediremediğimden dışarı vuramadığım. Yine kendimi yalnız yakalamışım belli ! Darlıyorum kendimi. Başımı göğe kaldırıyorum. Çok güzel. Derin bir nefes. Aman neyse ne.

Özlemişim kuytu köşemde iç dökmeyi. Kurumsal hayat tutulması yaşıyorum özetle . Akrep burcunda bu ay ne var merak ediyorum. Öyle işte.

14 yorum:

  1. Bence de herkes aynı. İş bulamadığın dönemlerde ne kadar sıkıldığını hatırlıyorum da yine de şükür değil mi? :) iş hayatı zor, kurumsal kafa daha da zor.. Allah hepimize kolaylık versin, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsizlik çok zor o anlara dönmek istemem. Evden çıkmak akşam gelmek , maaşının yatması güzel ama şuan yaptığım iş ; iş değil.Kimse mutlu değil ama işsizliği bildiğim için hayır çalışıcam diyorum.Nöbetler beni zorluyor vardiya sistemi. Hani 5 yıl okudum ama cidden boşa okumuşum böyle hissettiriyor şuan ki işim.Ama yinede şükür . Hayırlısı buymuş kabulleniş evresindeyim :)

      Amiiiiiiin ve herkesin gönlüne göre versin. Öpücükler.

      Sil
  2. Evet dediğin gibi buna da şükür demek lazım ama bence içini karartma, daha iyi fırsatlar da çıkacaktır eminim karşına.. Hayırlısı olsun karşına iyi insanlar çıksın...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara darlıyorum kendimi ama geçiyor hemen şükür ; İnşallahhhh :)

      Öpücükler , sevgiler ...

      Sil
  3. kurumsal hayat tutulmasıııı ilginç hımmm. fotoların hep nefis yaaa. notların daaaa bilgecee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir öykü yaz bu konuyla ilgi bence :)))

      Teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  4. her şeyde var bir hayır..
    olumsuzluklara rağmen şükredecek çok şey var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 bir yanım olumsuzluk ! İnşallah bir an önce düze çıkarım bahar.

      Sil
  5. Evet, hayat kaydetmeye değer doğrusu; iyisiyle, kötüsüyle. Sonuçta bize aitler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben kurtuldum canım başka iş arayışı içine gireceğim Allah senin için de hayırlısını versin, gönlünden ne geçiyorsa o olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım amin. Allah benide kurtarsın başka dileğim yok.

      Sil
  7. Bloga döndüğüm an aklıma sen geliyorsun bi bakıyım ne yapıyor diye okumaya başlıyorum. Ah hayatlarımız bu kadar mı benzer. Bende 2.ci işimde 1 sene boyunca her türlü rezalete katlandım ve sonunda gençliğimi kaybetmiş gibi hissediyorum hayattan zevk alamıyorum evet şimdi evdeyim çalışmıyorum iş arıyorum ama ne biliyim o 1 sene hayatımdan çok şey götürdü gibi geliyor. Herkes hayırlısı olsun diyor da olmuyor maalesef. İş verenlerin zihniyeti değişmediği sürece de hayırlısı olmayacak. Çok öpüyorum seni herşey gönlünce olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ikimiz içinde hayırlısını diliyorum. Dayan , sabret diyen o kadar çok ki hayatımda; akışına bıraktım artık. Gerçekten hayırlısı başka bir şey diyemiyorum.

      Sil